sobota, 18 czerwca 2016

To już pewne ! Po raz kolejny wygrałam ze sesją :P Powoli zaczęłam się już pakować ^^ Nie mam pojęcia jak ja się  z tym zabiorę :< Kurcze...jestem strasznie zmęczona i przytłoczona Szczytnem.Jeszcze kilka dni i wybawienie :) Mam nadzieję,że będzie się dobrze pracowało i poznam jakiś ciekawych ludzi :> Aktualnie siedzę sama w pustym mieszkaniu i trochę mi smutno...nie lubię być sama.


Samotność

Czym dla mnie jesteś o Samotności?
Brakiem, potrzebą, chceniem ?
Odgłosem śmiechu w oddali, odwróconym wzrokiem...
Ramieniem otartym o ramię bez żadnej reakcji...i tym  ,,cześć'' bez wyrazu.
Wolną przestrzenią na łóżku, tuż obok mnie. Tym jesteś...smutkiem i bezradnością.Ciągłym oczekiwaniem na zmianę, na poprawę. Pustą lampką po winie i chłodem...i choćbym chciała by Cię nie było, to jesteś...wciąż i wciąż od tak dawna...choć jesteśmy już do siebie przywiązane,
odejdź proszę. Odejdź Kochana bo ja czekam na Miłość. Być może Ona jest nieśmiała i czeka...tak jak ja.Dajmy Jej szansę.Dajmy ją mnie.



https://www.youtube.com/watch?v=ob50nNoGhTU





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter - fikcyjna magia, czy coś więcej ?

Cześć i czołem !               Dzisiejszy post będzie dotyczył mojej wieloletniej miłości - Harrego Pottera. Swoją przygodę z tą niezwykł...