poniedziałek, 20 czerwca 2016

Dobry wieczór ! 😁

       Do wyjazdu coraz bliżej...w czwartek  po 11 już mnie tu nie będzie. Znow kolejny rok akademicki minął bardzo szybko.  Kilku fajnych osób już pewnie nigdy nie zobaczę. WSPol jest świetny ze względu na możliwość poznania ludzi z całej Polski...niestety,najgorsze są rozstania. Ciężko się przyzwyczaić :(

        Ale dość o rzeczach przykrych. Wczoraj spędziłam bardzo miły wieczór, a dzisiaj popołudnie. Urządziłam sobie sesję zdjęciową w domowych warunkach. Pozował mi braciszek - Denis :) Później wybrałam się na siłownię, a teraz odpoczywam, relaksując się przy kolejnych odcinkach ,,Gry o Tron'' :)

          Standardowo załączam kilka zdjęć oraz gratulacje dla osób, które zaliczyły dziś metodologię i życzę powodzenia na jutrzejszej kontroli i audycie.

          Pozdrawiam serdecznie !;*



Mój Modelo number one ! <3

Koszula Zara, model Guzowski ^^

Dupera Asi ^^

Szamanko po siłowni :P



Był wycisk, nózie szczęśliwe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter - fikcyjna magia, czy coś więcej ?

Cześć i czołem !               Dzisiejszy post będzie dotyczył mojej wieloletniej miłości - Harrego Pottera. Swoją przygodę z tą niezwykł...