sobota, 11 czerwca 2016


Dzień dobry !

Z racji tego, że mam dość już czytania metodologii i zrobiłam sobie małą przerwę,chciałabym, podzielić się, moimi dwoma...że tak to nazwę wierszami. Miłego czytania :)



(ZA)kochana ?

Wiruje świat, My razem z nim , żyjemy jak na karuzeli.
Spoiwa dwa, dziś łączą się by tworzyć spójną całość.
Wystarczysz mi, by poczuć to, co znane wszystkim jest od wieków...
Podaj swą dłoń, w ramiona chwyć  i bądź moją karuzelą.
Niech wszystko w koło się zakręci, to jest magiczne, jak zaklęcie.
Błysk w oku, zadziorny uśmiech i potargane wiatrem włosy,
każdego dnia pragnę Cię bardziej, bo Ciebie nigdy nie mam dosyć.
Gdy wstanę rano myślę o Tobie, gdy kładę się spać, myślę o Tobie...
Gdy jestem smutna i gdy radosna...myślę o Tobie. Jak widzisz jestem
sobie myślicielem, refleksje ciągle krążą po mej głowie, wciąż czekam
kiedy się obudzisz, me serce czeka i jest gotowe.
Mówią nadzieja matką głupich, lecz bez niej świat byłyby pusty,
więc pozostanę sobie głupią, lecz będę żyła po swojemu.
Tak wiele chcę, tak mało mam, tak dużo jeszcze jest przede mną,
przecież to nie jest tylko sen, lecz zwykła szara rzeczywistość.
Ubarwić chcę, więc życie Twe i moje tęczą też chcę okryć,
bądź farbą mą, ja pędzlem Twym, zróbmy to na żółto i na niebiesko.
Zieleń Twych oczu doda mi nadziei, a błękit  mój, obdarzy  Cię spokojem,
stwórzmy więc gamę - wspólne życie, malujmy piękne krajobrazy.
Niech obrazują życie pełne wspomnień  i chwil wspaniałych jak na filmach...
bo każdy człowiek, każda istota, zaznać miłości dziś powinna.






Sens


Brakuje Nam odwagi by, zrobić krok w przód i dalej pójść.
Patrzymy wstecz, cofamy się, aby na nowo móc coś czuć.
Nie warto męczyć się przeszłością, bo teraźniejszość piękna jest
i chociaż płyną łezki z oczu, po nocy zawsze przychodzi dzień.Czy to
przypadek, czy przeznaczenie, nic się nie dzieje bez powodu.
Wystarczy zacząć żyć ,,bardziej'' i wyzbyć się egzystencjalnego głodu.
Nikt za Nas życia nie przeżyje, więc po co słuchać szeptów za pleców?
Pamiętaj, życie jest tylko jedno, nie bądź emocjonalną hieną.
Daj sobie czas i przemyśl to, by móc docenić to co masz...
Walcz o Swe szczęście, a nigdy więcej, letargu sobie nie zarzucisz.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter - fikcyjna magia, czy coś więcej ?

Cześć i czołem !               Dzisiejszy post będzie dotyczył mojej wieloletniej miłości - Harrego Pottera. Swoją przygodę z tą niezwykł...