piątek, 10 czerwca 2016

Elo,elo ! :D


   Witam serdecznie wszystkich czytających. :)
Muszę się pochwalić, że zaliczyłam pierwszy egzamin i jestem mega szczęśliwa. Zostały jeszcze dwa ! Dzięki pomyślnym wiatrom miałam dziś, na prawdę świetny humor. Niestety okropna pogoda, skutecznie mi go obrzydziła. Cóż...najadłam się pierdół i tak sobie myślę, że jestem przypałem.

     Chciałabym porobić coś fajnego...skoro już się wyspałam to mam mnóstwo energii :> W ogóle mam dziś jakiś nagły atak czułości. Przydałoby się jakieś 36,6 obok :< Poprzytulałabym :P Ach...Nie wiem co ze sobą zrobić. Potańczyłabym ;)

No tak,pewnie...niech leje...moje okna się same otwierają :O A wiatr wieje coraz mocniej :O Boju się :< Ja chcę buzi ! ^^ Ajajaj...coś te moje hormony ostatnio szaleją. Heeelp !

https://www.youtube.com/watch?v=qgy7vEje5-w

Moja ulubiona piosenka na dobicie się, polecam - działa ! :>



Kiedy ja znajdę swoją połówkę do zapalenia lampionu ? 

Tak pięknie było latem  w Ustce...



Gdy już znajdziesz osobę,która tak na Ciebie spojrzy, nie lekceważ jej...w tych oczach jest żar miłości i pożądania...Kochajmy się ludzie, bo czas się nie zatrzymuje i młodsi już nie będziemy.


Życzę wszystkim miłości i jeszcze raz miłości...koniecznie odwzajemnionej! Ściskam i całuję ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter - fikcyjna magia, czy coś więcej ?

Cześć i czołem !               Dzisiejszy post będzie dotyczył mojej wieloletniej miłości - Harrego Pottera. Swoją przygodę z tą niezwykł...