niedziela, 12 marca 2017

Jest dobrze, a będzie lepiej :)



Witajcie 
Podsumowując   tygodniowe wydarzenia, zaliczam je do pozytywnych. Udało mi się zrobić zaplanowane treningi, spędziłam fajnie  czas z moimi Laseczkami, zostałam zaskoczona przez Panów z mojej grupy, miłymi upominkami na Dzień Kobiet, życzeniami, a dzień później ich pozytywną reakcją na  drobiazgi z Naszej strony. Razem z Marleną , Iwoną i Asią, zadbałyśmy o to, by zdjęcie miało odpowiednie  wymiary i kolory. Moim skromnym zdaniem, wyszło super. Mamy piękne Kobietki w grupie :D  Oprócz tego przeprowadziłam kilka wartościowych dla mnie rozmów. Myślę, że wszystko zmierza w dobrym kierunku.
Przedwczoraj było 309 wyświetleń bloga, a wczoraj 324 ! :D Cieszę się, że czytacie to co do Was piszę. Jeśli macie jakieś zastrzeżenia, to mi  o tym piszcie. Komentarze mogą być anonimowe. Szczególnie chciałabym wiedzieć, o czym chcecie czytać. :P Czekam na propozycje ^^

Życzę wszystkim miłej dalszej części dnia ! :D Uśmiechajcie się częściej ;*










Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter - fikcyjna magia, czy coś więcej ?

Cześć i czołem !               Dzisiejszy post będzie dotyczył mojej wieloletniej miłości - Harrego Pottera. Swoją przygodę z tą niezwykł...