poniedziałek, 30 stycznia 2017

Heej !


      Mam nadzieję, że wczorajsze propozycje przypadną komuś do gustu. Jak natrafię na coś ciekawego, z pewnością się tym podzielę :) Zapomniałam wspomnieć, że bardzo poprawił się stan moich paznokci. Myślę, że to może być zasługa Doppel Herz - Na włosy + Biotyna. Stosowałam to przez miesiąc. Dopiero pod koniec paznokcie się nieco utwardziły. Przedłużyłam kurację tym skrzypem z bambusem :)Wiadomo, miejscami gdzieś się zadzierają, ale utrzymuję zadowalającą długość od Świąt, więc jak na moje paznokcie, mega długo :)

      Jutro mam egzamin z angielskiego. Powtórzyłyśmy materiał z dziewczynami, ale nie jestem jakoś specjalnie przekonana, co do jakości nauczonego materiału. Co będzie, to będzie. Kompletnie nie mam na to weny. Tak mnie rozłożyło, że mam dość. Czy ktoś zna jakieś skuteczne metody na ból zatok ? :( Oczodoły bolą mnie przy każdym ruchu gałkami na boki. Idzie oszaleć. Oby szybko mi to przeszło.

       Życzę powodzenia wszystkim studentom :) Niech egzaminy będą dla Was tylko formalnością :)

Polecam nutkę, bardzo fajna :) Remix i oryginał :) Let's enjoy ! :)


Matthew Koma - Kisses Back (Steve James Remix)

Matthew Koma - Kisses Back

Trochę wspomnień z młodzieńczych lat :D Hahah :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter - fikcyjna magia, czy coś więcej ?

Cześć i czołem !               Dzisiejszy post będzie dotyczył mojej wieloletniej miłości - Harrego Pottera. Swoją przygodę z tą niezwykł...