niedziela, 29 stycznia 2017

Cześć Wszystkim,


       Kolejny raz zrobiłam sobie sporą przerwę od pisania.Po prostu nie miałam weny. Postanowiłam jednak, że czas napisać.Zamieszczę taką krótką recenzję zbiorczą ,,diamencików'' na które natrafiłyśmy z Maleństwem.

        Razem z Iwonką wyczaiłyśmy ostatnio spoko suplementy w aptece, koło starego Pepco w Szczytnie.Zaopatrzyłam się w witaminę D, drożdże z bratkiem, skrzyp z bambusem i magnez z dodatkowymi pochodnymi witamin z grupy B. Nie stosuję ich za długo, więc ciężko mi stwierdzić efekty, ale na pewno niebawem się nimi podzielę :) Co więcej? Odkryłyśmy też super balsam do ciała i całkiem fajne szampony z Biedry. Ponadto uwaga - pomadka Cien z Lidla(żółta) . Za 3 szt płaci się coś koło 6 zł. Jak dla mnie najlepsza pomadka ever. Mięciutka, pachnąca delikatnie miodkiem, coś wspaniałego. No i ta cena. Szampony...nie pamiętam ceny...ale myślę, że była niewielka i warto. W konsystencji przypomina nieco szampony Elseve albo Pantene.Super pachnie, a  sumie pachną, bo mamy dwa rodzaje(ogółem jest ich więcej) i włosy są miękkie nawet bez użycia odżywki. Wszystko oczywiście zależy od rodzaju włosów. Moje niekiedy przypominają siano i ciężko im dogodzić, ale jako tako je ogarniam. Żeby były piękniejsze od niedawna nakładam na nie naprzemiennie maski z Ziaji :) Moje włosy są po nim lśniące, pachnące i dość miękkie, ale nie zauważyłam wygładzenia bo nadal się puszą i są zniszczone i niesforne. Mimo to, polecam :)

      Na przeziębienie polecam : na zatkane zatoki - Sudafed Xylospray, na gardło - Neo gardin (ok.5zł), Uniben i Propolis w spray'u, na suchy kaszel  - Leki z dodatkiem codeiny(niestety tylko na receptę, albo warto mówić lekarzowi, że wiecie o co kaman) :)

Szampony ( coś około 8zł chyba, poj.500ml.)

Maski ( około 6zł, poj.200ml.)

Smakują trochę świerkiem, ale ogółem spoko :)


 Jakbym troszkę mniej odczuwała zmęczenie :)
Na pewno nie zaszkodzi :)
 Po tym cudeńku, póki co baby hair przy czole. Włosy nadal wypadają i są słabe :(





Gdyby nie ten spray, dzisiejszej nocy, chyba bym umarła. Świetny jest :)






















Pozdrawiam Mordeczki ! Wybaczcie, że tak długo nie pisałam :)

Nutka dla Was :
Martin Garrix & Dua Lipa - Scared To Be Lonely






Buziaki ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter - fikcyjna magia, czy coś więcej ?

Cześć i czołem !               Dzisiejszy post będzie dotyczył mojej wieloletniej miłości - Harrego Pottera. Swoją przygodę z tą niezwykł...