poniedziałek, 10 października 2016

Hej!


      Wreszcie wróciłam...Wiem,  że przerwa była dluga,  ale tak jakos wyszło.  Zepsuty laptop,  potem telefon.  Ciężko było ogarnąć co kolwiek.  Jestem juz w Szczytnie od ponad tygodnia.  :) Walczę z ostatkami przeziębienia :D Już dwa razy byłam  na siłce :)
      Zabrałam się do pisania pracy magisterskiej. Wypożyczyłam kilka książek,  ściągnęłam kilka pdf-ów i działam.  Chciałabym jak najszybciej móc to napisać .^^

      Razem z Iwonka wróciłyśmy do naszych ulubionych seriali i programów :] Sama nadrabiam,, Grę o Tron''.  Wszyscy powoli wracają na uczelnię.  Chcę ten rok przeżyć jak najlepiej,  intensywnie z mnóstwem wspomnień :) Oby się udało!;)



26 listopada jadę razem z Agatka na,, 100 lat Disney'a na lodzie '' !:D Tak się cieszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter - fikcyjna magia, czy coś więcej ?

Cześć i czołem !               Dzisiejszy post będzie dotyczył mojej wieloletniej miłości - Harrego Pottera. Swoją przygodę z tą niezwykł...