piątek, 12 maja 2017

Jurandalia :D

Witajcie !

      Dzisiaj krótki pościk o Jurandaliach - święcie studenckim organizowanym w Szczytnie :)
Muszę przyznać, że mimo licznych atrakcji ,w tym roku czegoś  mi brakowało. Albo raczej kogoś. Nie miałam okazji świętować w podstawowym składzie ,,mojej paczki'' i to wszystko było jakieś takie niepełne...ale nie  ma co narzekać :D Załączam kilka zdjęć :)



Ja i moje ziomki :D Mateusz z Iwonką, Agata z Karolinką i Moniką :D

Zwycięska drużyna turnieju Jurand Cup - Albatrosy :) Moja grupa <3

Braciszek zwyciężył w biegu Jurandaliowym :)
Z Natką :*
Z braciszkiem i Jego dziewczyną Natalią^^




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter - fikcyjna magia, czy coś więcej ?

Cześć i czołem !               Dzisiejszy post będzie dotyczył mojej wieloletniej miłości - Harrego Pottera. Swoją przygodę z tą niezwykł...