piątek, 27 lipca 2018

Jak dbam o włosy ?:)

Witajcie :)

           Temat postu dość oklepany, ale to nic złego. Z chęcią podzielę się z Wami, nazwami kosmetyków do włosów jakich używam i może przy okazji, dowiem się od Was co jest godne polecenia.

       
1.Maski do włosów marki be beauty ( Biedronaaa). Jak do tej pory, zastosowałam tylko tę różową(regenerującą)  i jestem zadowolona. Włosy po niej są śliskie, dobrze się rozczesują i ładnie błyszczą.Niestety na moich puszących włosach, efekt nie utrzymał się zbyt długo. Myślę, że na prostych, sprawdzi się świetnie.


2.Olejek marki Isana (Rossman). Na moich włosach niezbyt się sprawdza. Jest dość ciężki.Pomyślałam, że może warto by było, używać go do olejowania i chyba się spisał(dopiero jedna próba). Dam znać, czy to dobry pomysł :) Myślę, że jest to dobry olejek ,tylko należy go rozsądnie dozować.


3.Olejek marki Isana - mający za zadanie, chronić włosy przed ciepłem suszarki, prostownicy etc.Używam go sporadycznie, więc ciężko mi powiedzieć, czy rzeczywiście je chroni. Tak ,czy siak, jest bardzo podobny do tego powyżej, różni się zapachem.



4.Odżywka w spray'u marki Ziaja - jak dla mnie bardzo dobra odżywka. Włosy są po niej miękkie, pachnące  i dobrze się rozczesują.Fajnie jest używać do niej maski z tego samego rodzaju. Polecam jak najbardziej ! :)


5.Płyn prostujący marki Prosalon - na moich włosach jak najbardziej się sprawdza.Po użyciu są gładkie, błyszczące i dość długo pozostają proste, a to ważne, przy kręconych i puszących się włosach.


6.Suplement diety Skrzypolen - powiem tak, trudno powiedzieć, czy faktycznie działa.Nie przyglądałam się włosom zbyt uważnie, przed rozpoczęciem ,,kuracji''. Mam pełno baby hair'ów, zagęściły mi się trochę brwi i rzęsy. Może to od tych tabletek. Sama nie wiem. Ostatnio urwałam sobie skrzyp, suszę go i mam zamiar pić herbatkę z tego cuda. Zobaczymy, czy będą jakieś efekty.


7.Serum chroniące włosy przed skutkiem wysokich temperatur marki Marion- całkiem dobre serum. Nie obciąża jakoś strasznie włosów, pachnie, sprawia, że są śliskie i błyszczące. Na pewno nie zaszkodzi użyć :)


Dziewczyny, co polecacie  na puszące się włosy ? :O Już mnie krew zalewa, gdy zrobią się ładne loczki, a niedługo potem już tylko jeden wielki puch :<


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter - fikcyjna magia, czy coś więcej ?

Cześć i czołem !               Dzisiejszy post będzie dotyczył mojej wieloletniej miłości - Harrego Pottera. Swoją przygodę z tą niezwykł...