niedziela, 31 grudnia 2017

Nowy Rok, nowa Ja ! 馃槀馃槀馃槀

Witajcie Kochani !

    Wiem,偶e  baaaardzo d艂ugo si臋 nie odzywa艂am :) Prawd臋 m贸wi膮c nie mia艂am na to zbytnio czasu,ale i ochoty. Zdecydowanie brakowa艂o mi weny. Jako,偶e ju偶 za moment, wybije godzina 00:00 i rozlegnie si臋 huk petard i blask fajerwerk贸w, jedno jest pewne...Nowy Rok ju偶 puka do drzwi. 
    Niestety, jako, i偶 w tym roku jestem kierowc膮, Sylwestra sp臋dzam samotnie w domu i odliczam czas 偶eby jak najszybciej odebra膰 rodzink臋 i i艣膰 spa膰 :O Nie mam jakiej艣 specjalnej ochoty na zabaw臋. Chyba przechodz臋 tak zwane ,,zm臋czenie materia艂u''. Zwa偶ywszy na intensywno艣膰 prze偶y膰 w tym roku, mog臋 艣miele rzec, i偶 zdecydowanie mam prawo odczu膰 zm臋czenie. Uda艂o mi si臋 uko艅czy膰 szko艂臋 wy偶sz膮 zdobywaj膮c tytu艂 magistra, ci臋偶ko pracowa艂am w niemieckich sadach i najwa偶niejsze, uko艅czy艂am s艂u偶b臋 przygotowawcz膮 do wojska. Zatem...prawie wszystko co obra艂am sobie za cel, zosta艂o zrealizowane. Z czystym sumieniem stwierdzam : ,,misja wykonana''.
       Na Nowy Rok, planuj臋 rozpocz膮膰 prac臋, zadba膰 o regularno艣膰 trening贸w, o odpowiedni膮 diet臋, a przede wszystkim o podtrzymanie kontakt贸w z bliskimi mi osobami. Jest r贸wnie偶 wiele cel贸w pobocznych jak np. ch臋膰 powrotu do grania w teatrze, czy pr贸ba zapanowania nad swym cia艂em w tzw. pole dance. Opr贸cz tego...marz臋 o tym by wreszcie wr贸ci膰 do regularnego czytania ksi膮偶ek.Tak by sprawia艂o mi to przyjemno艣膰, jak w dzieci艅stwie :)


Moi Drodzy !
W zwi膮zku z magiczn膮 barier膮, kt贸r膮 zaraz przekroczymy 偶ycz臋 Wam : du偶o zdrowia, odwagi, cierpliwo艣ci, si艂y fizycznej i psychicznej, opanowania, wytrwa艂o艣ci, czu艂o艣ci, empatii, mn贸贸贸贸stwo rado艣ci i mi艂o艣ci :) Oby ten rok by艂 lepszy ni偶 poprzedni :)


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Harry Potter - fikcyjna magia, czy co艣 wi臋cej ?

Cze艣膰 i czo艂em !               Dzisiejszy post b臋dzie dotyczy艂 mojej wieloletniej mi艂o艣ci - Harrego Pottera. Swoj膮 przygod臋 z t膮 niezwyk艂...